Monday, February 23, 2009

monday is my super busy day

just like the tittle, i have a lil time on monday.

class from 8am until 4pm, then will have an assignment meeting at 4.30 pm.

break? from 11-12 only.

hermmmm......


selalunya meeting yang start pukul 4.30 tu akan habis around 6.30. then baru boleh balik rumah.
penat kan? macam tadi, aku hanya sempat lunch pada pukul 11 (sepatutnya tea break time tu). but what to do? itu aja masa senggang yang ada. nasib baik meeting pukul 4.30pm, itu pun aku yang set kan pada groupmate aku. at least dapat juga aku tunaikan solat zohor.


oh ya meeting tu every week, sebab nak kena prepare case study subjek strategic marketing for the next day (tuesday). ya kami ada presentation every week for that subject. subject ni kena analyze case study yang ada, semuanya pasal marketing. apa strategy yang perlu buat untuk solve that case. so far my groupmates semuanya ok. they give all the ideas & easy to co-operate, eventhough we're come from different race. 3 chinese & 2 malays. alhamdulillah.
ada orang tanya kenapa tak buat meeting on tuesday before class? class kan malam? from 6pm till 9.30pm? tapi aku malas, malas nak bangun pagi-pagi. sebabnya setiap malam aku akan tidur pukul 12 lebih, & akan terjaga around 3.then lepas subuh baru tidur balik. kenapa macam tu? sebab aku dah start my fyp. time ni je yang selesa untuk siapkan fyp. kalau tak buat fyp pun, memang akan terjaga, sebab dah menjadi rutin harian, dah terbiasa. pagi esok sure mengantuk. mcam pagi tadi. lepas subuh baru aku tidur balik, then kena bangun untuk ke kelas pukul 8. last2 aku g kelas lambat, pukul 8.20 macam tu baru sampai.


tadi masa kelas subject retail management ada bincang pasal trip untuk buat assignment. tasknya ialah pergi one place then untuk tengok retail activity at that place. at first kami mahu ke kelantan, on 22nd march to 24th march. tapi banyak sangat clash dengan trip classmates lain, sebab masa tu midterm break then ramai student yang ada trip sendiri. so kami akan ke kl, ke 2 tempat yang berbeza, moden & tradisional.


lepas ni nak kena pergi tesco pulak, nak beli barang2 untuk our bday party this wednesday. aku cuma dapat rehat lebih kurang sejam je tadi. lepas mandi, aku tengok tummy aku naik, aduuhhhh....naik balik. ni semua pasal minum ais 2-3 hari ni. mmmm....cukup lah sit up 50x. aku penat hari ini.

0 comments: