Monday, December 14, 2009

3 movies for two weeks and 1 karok session!


Well bayybehhh... I really have fun right now. Di sebabkan lama dah tak tengok wayang dengan my dear sweetheart (tak de lah lama, 3 minggu jekkk :p ) so kami pun pergilah menonton the sequel for Twilight which is The Twilight Saga: New Moon, itu pun selepas aku merengek-rengek nak pergi tengok. Si dia nak tengok Ninja Assasin. Last-last dia kena mengalah gak dengan aku padan muka. This movie is a lil bit slow compared to 1st one. Maybe sebab it is one of the marketing strategy nak suruh audience tengok sambungannya next year. Yeahh sama macam The Lord of the Ring and Harry Potter, these movies mesti a lil bit slow untuk sequel ke-2. Lebih kurang lah tu guna sratgey yang sama. But for me tak rugi lah kalau nak tengok banyak kali pun because its interesting, its a new thing. Tambah-tambah lagi it is like a virus or a twilight fever dah datang around the world soooo memang rugi lah kalau tak tengok. Ok this sequel kira sedih sikit lah sebab Bella has been dumped by her cinta sampai mati & sanggup mati nak tukar jadi vampire, konon-konon nak jadi immortal macam Edward lah kan sebab Bella asyik kena buru by the other vampire jek. Edward have to leave the town of Forks just to protect Bella and his father from the danger. hepppp takleh cerita panjang-panjang nak tau go and watch yourself yahhhh....












ok the next one is Ninja Assassin. the true story is kitorang semua nak celebrate sebab dah habis buat role play dengan jayanya untuk subjek Sales Management. So all the group mates nak tengok wayang cerita ni. Kesian the sweetheart aku dah tengok dulu hahaha padan muka kau. But doesnt matter I still can watch it for second time hihihihi.... pada awalnya aku mahu mengajak azwin sama tapi malangnya dia ke KL untuk job interview...

well this movie tak dapat tengok dari mula sebab kitorang suma sibuk beli popcorn kat luar, jadi lambatlah dlm 5-6 10 minit camtu. lepas tu aku dengan syafiq terpaksa berdiri untuk masa 45minit sebab nak tunggu sweetcorn dia sampai. tempat duduk dia dengan aku tak sama sebab aku dah beli tiket dulu untuk groupmates aku. dia beli masa kitorg nak pergi tengok. disebab kesian dan sayang sangat kat dia jadi aku pun teman lah dia. then kitorg cari seat yang kosong kat depan. see sapik, i sanggup tau berdiri untuk u!

habis movie kami ke karok di jeti. sebenarnya mula-mula nak jalan-jalan je...tapi masa tengah kecoh-kecoh tu ada orang terus bayar. apa lagi rock on!





and the next movie is Princess and the Frog. sangat entertaining and sweet. lissa kawan praktikal ajak tengok. mula-mula ajak azwin sekali tapi dia di kampung, kadi kami pergilah berdua.

2 comments:

• azra • said...

jeles gile babi.
i nak balik melaka!

♥ jυℓєѕ said...

azra:meh lah. kita dua boleh tumpang tido rumah jujue!