Monday, May 18, 2009

bla bla bla...

aku tidak tahu mahu menulis apa....cuma....ntah la...ada sedikit perkara yang aku rasa perlu diberitahu...seperti...mmmm....perlu ke beritahu? aku rasa perlu.


well....tidak semua yang aku tulis di dalam blog ini menggambarkan negative side aku. aku akui kadang-kadang aku sedikit emo, tapi itu cuma cara aku meng"eksperi"kan perasaan aku di saat itu. aku puas apabila apa yang ku rasa itu ditulis, at least boleh releasekan ketidakkepuasan hati.

tetapi....tidak semua yang aku tulis itu betul, poems rindu itu memang aku betul-betul tengah rindu, manakala love quote itu aku dapat dari a few website, yang aku rasa best untuk di publishkan di blog aku ni. tak bermakna aku jiwang karat sampai aku tak ada masa nak belajar, asyik fikir pasal hati & perasaan saja.
yang pasal will get shit in return tu memang dari pengalaman sendiri, & juga dari cerita kawan-kawan yang tidak dapat balasan setimpal dengan apa yang telah diberi.


my own thoughts, itu saja yang perlu di tulis. terpulang pada masing-masing mahu tulis apa dalam blog. macam aku, sukahati aku lah nak tulis apa pun, kan? macam yang aku cakap tadi, aku puas & release selepas menulis dalam blog, tak kiralah apa saja yang aku tulis. tetapi, tak semua yang aku tulis tu betul, hanya tulisan biasa. sekadar suka-suka, mahu kepuasan diri.



sudah, jangan emo-emo.

kalau tengah tension study atau sedang berada dalam keadaan marah tahap melampau, sila dengar lagu ini ya! KOQ~~!





hehehe...they're really made my day! how about u guys? enjoy KOQ~!

0 comments: