Sunday, May 17, 2009

new post after a few weeks

selepas melalui beberapa minggu yang sangat hectic as a student, kini baru berkesempatan mahu menulis. sibuk dengan Final Year Project yang madam Zaharah cakap chapter 5 aku buat cincai boncai jek (she perasan la....i just finished it in 1 night only), hardcover Final Year Project, CD untuk softcopy, & lastly Career Development at Asahan.


Malangnya aku tidak membawa kamera Sony Cybershot yang ku pinjam dari Amad sejak berbulan-bulan lamanya tanpa memulangkan padanya, sebab aku takut hilang (kang tak pasal-pasal kena ganti kan?), tapi akhirnya aku menyesal, sebab tak bawa kamera & terlepas a few shots of us, especially masa aku buat flying fox & repealing. memang best gila!


& sekarang aku sedang bercadang mahu join banyak lagi outdoor activity seperti itu, there's a lot of clubs out there yang organize these kinds of activities cuma kena bayar a few hundreds bucks la, & mahu pergi backpackings. yeahh!!! (rasa mcm seronok travel ke tempat orang, semua influence dr dia). first thing yang nak kena buat ialah kumpul duit mahu beli bagpack, amad sudah surveykan sebab dia pun nak beli bagpack baru, sebab bagpack lama dia aku pinjam untuk ke Asahan haritu & bagpack lama dia dah rosak2 sket, so kalau beli 2 sekali maybe dapat murah sket kot? infact he's going to work in penang end of this month, & i'm going to kelantan next month (insyaALLAH), so we really need a new bagpack right now.


ada sesiapa yang tahu dimana jual bag pack murah?

0 comments: