Thursday, August 26, 2010

Movies' Preview


Kenapa MOVIES? sebab aku ada 3 movies yang telah di tonton bulan ini.

1. The Last Airbender





Tengok dia punya preview dalam wayang, memang sangat hebat. dengan CGI Effect dan lawan-lawan, aku dan Amad expect movie ni sehebat cerita kartun dia, tapi hampeh. di adaptasi kan dari cerita kartun, The Last Airbender menceritakan tentang kelahiran semula seorang Avatar Angin yang tidur dengan binatang peliharaan dia di dalam bebola ais. Kemudian dia berjumpa dengan Avatar Air, Api yg mempunyai karakter yang jahat, dan Tanah. Mempunyai empat elemen, Air, Api, Angin dan Tanah, Airbender adalah insan terpilih untuk menguasai ke empat-empat unsur itu. Tetapi, bermacam-macam rintangan terpaksa di hadapi oleh Si Avatar Angin. Jalan cerita memang menarik, cuma action tak ada. Gila slow. sebab aku dan Amad expect cerita macam ni mestilah lebih kurang macam Lord of The Rings, tapi....mmmmm......



2. Salt



Sangat best! sebab? sebab best lah! dibintangi oleh wanita berbibir seksi; Angelina Jolie. Tapi, kesian. Aku tak sanggup nak hidup macam dia. Nak tau kenapa? pergi tengok sendiri.

3. The Expandable


Super awesome! Double date with Ika and Soya, kami tonton di Alamanda dua hari lepas. Kenapa awesome? sebab tiada adegan cium-cium. yang ada semua action! Tambahan si Sylvester Stallone memang handsome walaupun nampak kurus sikit.


1 comments:

♥ jυℓєѕ said...

thanks for the positive feedback :)

however, i am wondering whether you understand the language i'm using?