Tuesday, October 14, 2008

monday, 13th october 2008

arini sgt bosan....erin keluar dgn bam & fariza...mau tgk wayang katanya. aku? duk umah je la....saja duk umah sewa. kalo duk umah msjd tnh lg la boring gamaknya.


aku ajak la kwn aku yg sorg ni [sapa lg kalo bukan azwin] keluar jln2. bosan duk umah. amek dia dlm kul 2 lebih...masuk aja keta, aku tny, "mau ke mana kita?", then she answered,"ntah ko....aku ikut aja".

kereta pun bergerak dlm kelajuan sederhana menuju ke dataran pahlawan. hajat di hati mau lihat2 baju di butik2 cina, tp tiada apa yg menarik. harga pun agak x berpatutan. jln & jln keliling dataran pahlawan tu, pusing 2-3 kali. ada lah jugak terserempak dgn kwn2 kpd kwn2 kitorg. i dont know his name, tp pernah lepak minum sama di habeb masa dgn bryan dulu. azwin tegur dia, aku senyum aja.

kami singgah di 1 kiosk ni, haus. aku beli aiskrim, & azwin beli mineral water. kiosk tu dekat dgn pusat game... masuk jap dlm tu...oh tetiba rindu sama mudd....sbb pernah teman dia main game street fighter kat situ.


jln2 lg....then we decided to go to mp. azwin ckp, "a'ah kan...lama dh x g mp. kita dtg sini pun asyik jln sini jek".
so kitorg pun cross d road mau pergi ke mp yg seberang jln dataran pahlawan jek.
kitorg masuk fos, then suddenly aku ternmpak 1 baju abercrombie ni, sgt cute. pergi try kat fiiting room, & it fits me! sgt suka! hehehehe....tanpa membuang masa aku pon beli la baju yg berharga rm30 tu.




this is the shirt.



cute kan?
so bila dh pakai jadi la cmni.


I it!




hehehe....

selepas membeli baju & jln2 tanpa tujuan, kami ke mcd dataran pahlawan. azwin lapar katanya, aku order spicy fish mc deluxe [yg baru kat iklan tu] & azwin amek side dishes je, nugget 4ketul.


mlmnya ada open house di rumah abg zul [kerani kat tpt aku praktikal]....so aku pun pakai la baju yg baru aku beli ni dgn selendang hitam. g rumah abg zul dgn cdot & june. azwin x dpt ikut sbb dia ada hal, lisa lak balik kg, ada kematian. smpai umah abg zul dlm kul 2115 cmtu. ramai gila org! kitorg ingat kitorg yg paling lambat dtg. rupanya masih ramai lg sedara-mara abg zul yg stay kat umah tu. ya maklumlah raya kan, masa berkumpul bersama sanak saudara.

menu di rumah abg zul: bihun sup & dadih.

ada bnyk lg sbnrnya, tp dh abes . nk buat cmne, sapa suh dtg lambat kan? hahahaha....
tgh2 mkn, fizi dtg. la lama gila x jmpa fizi. fizi pun one of the practical trainees kat asnb. rindu kat dia! hehehe. kitorg borak2 dgn fizi jap, kejap je pun, sbb dia dtg dgn kwn2 dia, kitorg x kenal. then dlm pukul 2200 kitorg pun balik ke rumah masing2.

ps: mudd xtau aku keluar ni. korg agak dia marah x nnti kalo dia tau aku keluar & beli baju? hehehehe....