Sunday, June 14, 2009

I can't stop this feeling I've got

Sunday, 2210 hours, Masjid Tanah Melaka.


I just arrived from KL. semalam pergi beli celcom broadband sebab ada promotion [Modem RM 188+ Line RM68 = RM 256]. yg paling aku happy ialah RM200 telah disponsor oleh dua lelaki yang aku sayang (abang & ayah). thanks a lot my boys! hahahahaha....

aku beli di mid valley dengan my ex-schoolmate Hajar, lepas beli Hajar belanja minum kelapa pandan kat Maju Foodcourt. then pas habis minum aku kena balik cepat sebab abang nak pick me up kat depan mid. terserampak pulak dengan lagi seorang ex-schoolmate Nazirah. memang lama gila tak jumpa dia, 2tahun adalah kot. last sekali jumpa masa reunion SMKB masa 2007.




tadi sebelum balik keluar dengan amad pergi BB, celebrate his birthday this coming tuesday. (disebabkan aku tak ada this tuesday 16th june, & dia kerja, so we decide untuk celebrate today dengan makan pizza di pavilion).


& the main reason why I can't stop the feeling is because I got these things!





Fake Chanel Handbag

Grey Cardigan



and
.
.
.
.
.
the thing that i wanted the most!



ps: thanks a lot darl, i really ♥ these 3 things! especially the handbag =]

0 comments: