Saturday, June 20, 2009

update lagi.


ok sayang-sayang reader setia & silent reader sekalian, kembali kita ke bahagian update yang belum habis lagi. topik kita pada kali ini ialah tentang drama tari organized by MATTA. saya pergi menonton bersama kekasih-kekasih hati iaitu azra, khei, azwin, syafiq & wina. Flyersnya sudah hilang jadi tidak dapat menceritakan lebih lanjut. apa yang saya boleh ceritakan pada u guys ialah flow of the event and the objective (objective ni aku agak sendiri).


objective

  • persembahan teater daripada pelajar-pelajar yang mengambil subjek teater pada trimester 3 2008/2009 sebagai satu daripada assignment projek mereka.
  • persembahan teater muzikal daripada ahli MATTA (nama penuh dia tak tahu). oh ya, persembahan muzikal ini berkisar tentang Hanuman lebih kurang & watak-watak yang lain dah tak ingat (al-maklumlah dah 2 bulan baru nak update kan? hahahahaha). yang saya ingat opening dia memell yang buat. sampai audience panggil nama penuh nama dia masa dia tengah perform ;p
untuk pengetahuan penonton, yang jadi Hanuman tu senior Marketing kami, iaitu Aiman Syaaban. kira kami datang untuk memberi sokongan kepada beliau dan seorang lagi rakan kami tapi junior marketing, Jujue. beliau berlakon untuk teater yang ke-3 nanti.

flow of the event

  • 1st performance was by the group of the theater student. its about a girl yang jadi serial killer semata-mata mahu mengambil jantung mangsa yang beliau bunuh untuk digantikan dengan jantung suaminya yang sudah mati. mula-mula agak bosan lah tapi last-last ok. psycho la gak citer ni.
  • ok dramatari by MATTA di tengah-tengah siaran. sangat best & colourful (mestilah sebab yang berlakon ni semua amateur punya olang). scene yang paling diingati ialah semasa salah seekor kepala monyet Hanuman tu terkena dinding main hall. hehehehehe.

inilah aiman nya...hihihihihi....
  • Last tajuk nya "D" tak silap. pasal devil yang merasuk fikiran manusia yang tamak haloba. yang ni a bit Christianity sebab ada tanda salib semua. this is better than the 1st one. juga dipersembahkan oleh the other group student from theater class.

sila lihat gambar & video yang di rakamkan di bawah. semoga para penonton terhibur dengan siaran kali ini. trima kaseyyhhhh~~~!!!


errkkksss harap maaf penonton sekalian, kita ada masalah dengan rakaman video jadi hanya gambar saja yang ada. hehehehe...




jumpa lagi di rancangan lain ya!

0 comments: