Friday, June 19, 2009

tagged from Qila

Lama gila tak buat tag...tunggu juga siapa-siapa yang nak tag julie ni....at last...thanks qila!


Last Time I Said "I LOVE YOU":


yesterday, masa dalam class BMM1014, after i knew about the supplementary exam...terus cakap "I ♥ Maths! jgn bagi aku fail!"

Last Romantic Thing I Did For Someone:

alamak....kena jawab ke ni? mmm... ok-ok.... i put a birthday card inside the dear Angelo's bag without he noticed that (with the small note inside the card)...hehehehehehe....

Last Time I Lied:

jwpn qilah sgt busuk...hahahaha...


ok mmm last time i lied....bila eh?

Last Text I Texted:

Jujue, dah reg BMM?

sent to Jujue :)

Last Time I Was Starstruck:

when i got the new handbag and the ...... from him =D


rasa macam nak terbang2 je.

Last Meal Before I Die:

errkkksss....masa tu dah tak fikir makan dah kot....

Last Time I Cried:

last week...sebab dia? tak payah la tau...hahahaha...



yesss...!!! berjaya siapkan tag! update je x siap2 lagi...malas!!!

2 comments:

syia said...

last meal nk apa?hahah.. goreng pisang :)

♥ jυℓєѕ said...

goreng pisang beli kat tepi jalan depan irelax =]